poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Nominacja

Liebsten Blog Awards


Co to takiego ?

Nominacja do Liebsten Blog Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który cię nominował.

Zostałam nominowana przez: Boo Bear http://malikdanger.blogspot.com/?m=1


Otrzymane pytania i odpowiedzi:

1. Za co lubisz 1D?
Za radość jaką wprowadzają w życie, nie tylko moje, ale wielu osób. Za to jacy są dla swoich fanów, potrafią okazać im wdzięczność i obdarzyć troską. Codziennie, któryś z nich znajduje parę minut, by odpisać na pytanie albo chociaż napisać krótkie "Hey" do fanów. Za wszystko.

2. Kto lub co cię nakłoniło do pisania?
Hmmm.... jakieś dwa lata temu zaczęłam czytać różne imaginy, opowiadania. Pomyślałam sobie, że ja też tak chcę, chcę pisać i być jedną z nich (autorek). I od tego się to zaczęło, moje początki były okropne, ale nic nie przychodzi od razu i pewnie nie jestem w tym jedyna.

3. Co jest dla ciebie w życiu najważniejsze?
Ludzie.. rodzina.. przyjaciele..  moi czytelnicy..

4. Jakie opowiadania wzbudzają twoje zainteresowanie?
Wszystkie... czytałam/czytam ich naprawdę dużo i nie mam czegoś takiego, że jak spodobało mi się np. w stylu on- Bad Boy to innego nie przeczytam. Jestem otwarta na wszystko :D

5. Co robisz gdy nie masz pomysłu na rozdział?
Idę spać :D (rozdziały pisze w nocy, bo tylko w tedy mam czas), często też słucham smutnych piosenek, one dają mi największego kopa do pracy, nawet jak kompletnie nie mam weny.

6. Co w pisaniu sprawia ci największy kłopot?
Moja głowa ^^ czasem nie postrzeżenie zamiast pisać w czasie teraźniejszym piszę w przeszłym albo na odwrót. A oprócz tego często boje się, że nie zrozumiecie tego co piszę i nie spodoba wam się, chociaż bardzo się staram. (Gdyby ktoś z was nie rozumiał czegoś niech pisze w komentarzach, na pewno wyjaśnię)

7. Idol?
Cała piątka 1D, kocham też Eda Sheerana i mogłabym wymieniać wam bardzo długo, bo nie jestem zdecydowana na jednego.

8. Ulubiona piosenka?
"Give me love ~ Ed Sheeran" mam wiele ukochanych, ale ta piosenka nigdy mi się nie nudzi.

9. Co ostatnio czytałaś?
Z książek to czytałam... 3 tomy "Crossa" Sylvi Day (Podobne do 50 Twarzy Greya).

10. Rada dla przyszłych blogowiczów?
Ym... myślę, że ważne jest pamiętać o opisach miejsc, postaci i emocji, ale to tylko moje zdanie.

11. Czytasz moje opowiadanie? Podoba ci się?
Czytam, jest ciekawe :D



Moje pytania:

1. Co jest twoją inspiracją do pisania ?
2. Grasz na jakimś instrumencie ?
3. Jakie jest twoje największe marzenie ?
4. Gdybyś miała możliwość pojechania na jakiś koncert, to kogo byś wybrała ?
5. Za co kochasz swojego idola ?
6. Bez czego nie mogłabyś żyć ?
7. Film jaki ostatnio obejrzałaś?
8. Czego nie lubisz w ludziach ?
9. Ulubiony cytat, jeśli masz ?
10. Twój sposób na przyjście weny ?
11. Kraj, który bardzo chciałabyś odwiedzić ?


Nominowani:
1. http://blackniallhoran.blogspot.com/
2. http://niam-innocent.blogspot.com/
3. http://pleasure-zayn-malik-ff.blogspot.com/
4. http://big-love-h-r.blogspot.com/
5. http://west-coast-nigga-2.blogspot.com/

Więcej teraz nie przychodzi mi do głowy, ale uzupełnię to jak przypomnę sobie.

Bardzo dziękuję za nominację <3





/Loveyoursmile






2 komentarze:

  1. Gratuluje nominacji :* swietne odpowiedzi :*

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Sorki za spam, ale chciałabym cię zaprosić do przeczytania początku opowiadanie mojej mentorki Nandos owa
    jaksmakujepowietrze.blogspot.com

    Czekam u Cb na nn :) :#

    OdpowiedzUsuń