sobota, 3 maja 2014

Zwiastun

Hej kochani, mam dla was oficjalny zwiastun dla tegoż to opowiadania "Promise ?" mam nadzieję, że chociaż troszeczkę wam się spodoba...

 
został wykonany przez Flawless, ta dziewczyna jest niesamowita i z całego serca jej dziękuję <3
 
Teraz jeszcze druga sprawa, pojawił się dwie zakładki, jedna to właśnie "Trailer", a druga to "Wasze Blogi", jeżeli chcecie, by wasz blog został umieszczony na tej liście, wystarczy, że wejdziecie w zakładkę i w komentarzu podacie link do niego, na pewno go dodam i na niego zajrzę :D
 
 To teraz piszcie co sądzicie o zwiastunie (oczywiście, jeżeli chcecie), jestem ciekawa waszych opinii.. <3<3<3
 
/Loveyoursmile

9 komentarzy:

  1. ♥ ♥ ♥ Świetny ♥ ♥ ♥
    @DemiMyQueen69

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja!!!!!!!!!!!!
    No to tak kochana..przygotuj się na dłuuugi komentarz.... więc tak po
    1. DLACZEGO JA DOPIERO TERAZ TUTAJ TRAFIŁAM????? czy ja wcześniej przegapiałam linki do tego bloga??? TWOJEGO bloga?????
    cóż nie mam zielonego pojęcia ale dobrze że już tutaj jestem haha
    2. Tak bardzo ci dziękuję... za to że umieściłaś mnie w zakładce "Wasze blogi"
    za polecenie mojego bloga innym... na prawdę robisz dla mnie więcej niż ktokolwiek inny za co BARDZO ci dziękuję... nie masz pojęcia jak bardzo... najlepiej z chęcią bym cię przytuliła i powiedziała ci to wszystko osobiście...co jest nie możliwe...
    3. co do zwiastuna....o cholera!!! teraz to już mnie zupełnie rozwaliłaś na drobniusieńkie kawałeczki jeśli chodzi o "Promise?"... siedziałam i ryczałam... sama nie wiem dlaczego.... najbardziej dotknęło mnie ostatnie zdanie "Ta historia nie ma prawa skończyć się dobrze.." jak to??? jak to nie ma prawa.... chcesz mi powiedzieć że.......chwila lecę po chusteczki bo serio jej potrzebuję.... ok już...
    chcesz mi powiedzieć że... to nie skończy się dobrze..... nie nie nie nie nie nie.... błagam powiedz że jednak tak... że nie ma prawa się skończyć dobrze ale jednak tak będzie... plis....
    4. czytając post na tamtym blogu... zaczęłam się bać że blog zostanie zawieszony czy coś...lub co najgorsza usunięty... (nie wiem dlaczego.... tak jakoś... zawsze widzę wszystko w ciemnych barwach) pierwsza rzecz o jakiej pomyślałam to "O matko jak ja teraz będę czytać opowiadania Natalii?????" mówię serio zaczęłam się bać a tu proszę dałaś mi link w komentarzu u mnie i uratowałaś mi życie....
    a i kolejny punkt nie wiem już który.....
    5? cóż chyba tak więc...
    5. o nie nie nie nie nie Kochana to ja Kocham cię bardziej <3 <3 <3 ahahha
    no dobra bo ten komentarz robi się zbyt długi i będziesz miała mnie dosyć....więc do kolejnej części??? lub komentarza hahaha no to pa
    Mrs.Horan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest najdłuższy i najwspanialszy komentarz, jaki kiedykolwiek przyszło mi czytać. Z całego serca dziękuję. Co do punktu 4. Blog nie zostanie zawieszony, ani usunięty. Mam zasadę, że zawsze doprowadzam wszystko do końca, więc najpierw musiałabym skończyć opowiadanie. Ale nawet jak je skończę, nie odejdę. Fakt, jestem już trochę zmęczona tym, ale choćbym miała wziąć siłę z nieba, nie zostawię tego, bo to połowa mojego życia. Co do punktu 5. Nie, nie, nie, nie, nie, nie... ja kocham cię naaaaaaaaaaaaajbardziej i koniec dyskusji, bo ci kopa zasadzę :P Och.. ja chyba też potrzebuję chusteczek. To do kolejnej :D papa./Loveyoursmile

      Usuń
  3. Zwiastun jest genialny *o* "Historia, która nie ma prawa zakończyć się dobrze"? Czekam a nowy rozdział :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwiastun bardzo mi sie podoba. Gratuluje osobie ktora go zrobila. Jest perfekcyjny. W sumie chcialabym zeby to skonczylo sie zle. Bo wiekszosc opowiadan konczy sie dobrze albo tak ze ktos umiera ale i tak jest dobrze. Chcialabym zeby to bylo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładka "Wasze blogi" tak jak u mnie :3 Zwiastun jest boski :) Ta dziewczyna naprawdę na talent :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, nie chciałam zgapiać, jeżeli chcesz mogę to zmienić /Loveyoursmile

      Usuń