niedziela, 21 czerwca 2015

Na koniec..

Pewnie niektórzy nie lubią czytać takich postów, z uwagi na nich nie będę się rozpisywać, a przynajmniej postaram się tego nie robić. Obiecuję.

A zatem:

1. Nie będzie drugiej części "Promise ?", przynajmniej nie w najbliższym czasie. Jednakże jeżeli kiedyś miałaby powstać kontynuacja, to nie będzie ona o naszej wspaniałe dwójce, a o Carmen i jej fatalniej miłości do Brada, frontmana znanego rockowego zespołu. Kto wie, czy ich historia nie jest znacznie bardziej wciągająca i wzruszająca...

2. Oczywiście, że będę nadal pisać. Nie ma mowy, żebym się z tym pożegnała. Robię sobie bliżej nieokreśloną przerwę od pisania, ale zapewniam was, że powstanie kolejne moje opowiadanie. Z pewnością będzie bardziej spójne i dopracowane, a już w szczególności poświęcę mu więcej czasu, niż "Promise ?". Muszę tylko odzyskać swoje zdrowie nie tylko fizyczne, a przy okazji też odpocząć, trzeba przyznać, że z lekka wszystko to zmęczyło mnie psychicznie. I niestety zawiodę nie których, ale nowa historia nie będzie o żadnym z członków One Direction. Sama wykreuję bohatera i nie zniechęcajcie się przez to.

3. Nadszedł czas bym podziękowała wam wszystkim, za to że uczestniczyliście przez cały ten czas, gdy powstawało "Promise ?" i nie odwróciliście się, gdy nadarzały się okazje. Cóż, nie którzy są tu ze mną, aż półtora roku.. kupa czasu. Naprawdę nie umiem okazać swojej wdzięczności. Nigdy wam nie zapomnę wsparcia jakiego mi udzieliliście i Bóg mi świadkiem jak wdzięczna za wszystko jestem. Dziękuję wszystkim co czytali. "Promise ?" nie powstało dzięki mnie, a dzięki wam. Pisanie nie ma sensu, gdy nie ma nikogo, z kim można by się nim podzielić, a skoro nie ma czytelników to nie ma książki. Jesteście częścią "Promise ?".
Dziękuję za wszystko.

4. Już koniec. Ostatnia sprawa. Wciąż pozostaję dostępna na tej stronie, a kontakty do mnie znajdzie w zakładce.


Powodzenia w waszym życiu, wszystkiego dobrego. Ściskam was ciepło i wciąż uważam, że jesteście wspaniali.

XOXOXO






Promise ?
 
I Promise You, May.

 

 
/Loveyoursmile

 

17 komentarzy:

  1. Nie wierze, ze to koniec tego opowiadania.. No ale kiedyś musiał.. :) Kochana masz mega talent i na pewno będę czytać inne opowiadania twojego autorstwa. Odpoczywaj i myśl nad kolejnym opowiadaniem. Pozdrawiam gorąco ;*
    /Sandraa

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dziękuję Ci za czas poświęcony nam i blogowi, za wszystkie rozdziały i za to że byłaś i zdecydowalaś się pisać takie cudeńko ❤ Pozdrawiam i życzę dużo weny na następne opowiadanie. Mam nadzieję, że podzielisz się nim z nami i wkleisz linka czy coś :*
    Kocham ❤
    @cmocmon

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za to, że wymyśliłaś tak wspaniałe opowiadanie,a przede wszystkim za to, że doprowadziłaś je do samego końca, który był piękny i wzruszający. Na pewno będę śledzić kolej opowiadania Twojego autorstwa. ;) Odpocznij sobie i szybko do nas wracaj. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. z tego co pamiętam jaa jestem od samych początków tego opowiadania! Półtora roku? Nie mogę uwierzyć, że tyle czasu minęło, czas tak szybko minał, że nawet nie zauważyłam kiedy ;p
    Kochana odpoczywaj, a jak będziesz gotowa to wróć do nas z nowymi pomysłami i nową historią, a jak najdzie cię ochota to wróć z historią o Carmen ;d buziaki i pozdrawiam ;d trzymaj się i nie mogę się doczekać kolejnych historii ;)
    ps. Dziękuje Ci, że nie poddałaś się kiedy nadarzyła się okazja, bo wiele dziewczyn mogloby tak postąpić :) Dziękuje za świetne opowiadanie i fenomenalną historię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedno z najpiękniejszych i najmilszych opowiadań jakie czytałam :) powodzenia w dalszym pisaniu,mam nadzieje że szybko do nas wrócisz :)
    Wszystkiego dobrego kochana :*
    Całuję, Nobody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Był to jeden z najlepszych ff jaki kiedykolwiek przeczytałam. Jestem naprawdę szczęśliwa, że mogłam przeczytać coś tak wspaniałego jak Twoje opowiadanie! :') Życzę Ci wszystkiego co najlepsze i żebyś dalej rozwijała swoją twórczość w pisaniu, bo idzie Ci to znakomicie :3 Życzę dalszych sukcesów, Emily x

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ci z całego serca za to opowiadanie. Czytałam je milion razy bo zawsze do niego wracam w trudnych chwilach. Fajnie jest mieć taki świat do którego można się przenieść. Wiele razy płakałam czytając promise. To było niesamowite. Ja tu będę zawsze powracać bo czuję jakbym była częścią tego opowiadania. To jest mój świat do którego uwielbiam się przenosić. Twój sposób pisania jest taki lekki, nic na przymus, jest delikatny. Uwielbiam każde zdanie z tego opowiadania. Pamiętaj ze zawsze tu będę nie ważne czy ktoś tu zostanie ja będę. Mam nadzieje ze Twoje kolejne prace będą takie niesamowite. Dziękuję Ci najbardziej na świcie. Wszystkiego dobrego ! Aleksandra xx.

    OdpowiedzUsuń
  8. " I Promise You, May. " :") Jejciu... To koniec ? W takim razie życzę Ci ...... chyba wszystkiego *.* Mam nadzieje, że już niedługo zobaczę kolejne opowiadanie Twojego autorstwa, a teraz zacznę czytać od pierwszego rozdziału :")) Pozdrawiam skarbie :** xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również życzę ci wszystkiego co najlepsze. Zadbaj do siebie i wracaj z dwojoną siłą :) Dziękuję jeszcze raz za cudowną historię. Nie żegnam się tylko piszę do zobaczenia przy następnej twojej historii Xx

    Silver

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielka szkoda, że się skończyło, ale coś musi się zakończyć, aby powstało coś nowego. Cieszę się ogromnie, że nie rezygnujesz z pisania :) Oczywiście odpocznij, wyzdrowiej i wróć do nas ! :)
    Bardzo dziękuję, że poświęcałaś swój wolny, czas i tworzyłaś coś wspaniałego. Fajnie było tu zaglądać i widzieć nowy rozdział, takie 'wow, jest następny, lecę czytać, nie przeszkadzać mi' :D Miło to wspominam. Muszę przyznać, że będzie brakowało mi tutaj codziennego zaglądania, czy jest nowy rozdział, takie przyzwyczajenie :D
    Takie historie pisze każdy, a jednak ten blog przekonał mnie, że to będzie niezwykła historia, urzekła mnie po prostu :) Nie umiem tego wyjaśnić, ale miała w sobie to coś, co zachęcało mnie do czekania na kolejny i kolejny :) Na pewno niejednokrotnie będę wracać tutaj i czytać po raz kolejny rozdziały, to stało się uzależniające xdd
    Raz jeszcze, dziękuję za ten długi czas, który tutaj z nami wszystkimi spędziłaś <3
    I proszę, gdy zaczniesz tworzyć coś nowego, podziel się z nami tą informacją, chętnie będę czytać :) Aaa udanego wypoczynku w wakacje ;)
    Buziaki :* x

    /E.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukasz spisu?
    chcesz się wybić?
    może poczytać inne blogi?
    Zapraszam do Spis opowiadań o One Direction

    OdpowiedzUsuń
  12. jeju szkoda ze nie bedzie drugiej czesci ale moze to i dobrze bo te historie juz by sie nie powtorzyly drugi raz,do zobaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć :) Mam nadzieję, że jeszcze tu zaglądasz. Czekam cierpliwie, aż odzyskasz siły i napiszesz coś jeszcze. Czekam, bo chce znowu uciec i zatopić się w Twoim opowiadaniu. Mam nadzieję, że nie rzucisz tego w czym jesteś świetna. Póki, co będę nadal czytań Promise, żeby przenieść się znowu w ten magiczny świat. Aleksandra xx.

    OdpowiedzUsuń
  14. W dwa dni, przeczytałam całość. Jestem po wrażeniem. Przeważnie niezbyt chętnie podchodzę do polskich autorów i sięgam tylko po dzieła zagranicznych, jednak to ff przerosło moje najśmielsze oczekiwania. Brawo. Przez Ciebie teraz czuję ogromną pustkę. Bardzo emocjonalnie podeszłam do tego opowiadania. Gratuluję i ściskam xx.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejka ;* Zacznę od tego,że podziwiam talent i twoją wytrwałość w pisaniu...łatwo zacząć ale dotrwać do końca już gorzej...wiem to z własnego doświadczenia...Twoje fanfiction jest wspaniałe...pięknie napisane...bogate słownictwo...środki językowe...czyta się genialnie...jest fantastyczną odskocznią od codzienności żeby usiąść i zatopić się w czytaniu...masz ogromny talent,którego nie wolno Ci zmarnować...powinnaś nadal pisać i nie przestawać...nawet poruszyłaś ważną kwestie jaką są gwałty na kobietach,które potem nie mogą dojść do siebie...oprócz mało rozwiniętych dalszych losów May i Zayna to nic dodać nic ująć <3 Pozdrawiam Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Płakałam jak bóbr jak to czytałam.
    To jest piękne 😊

    OdpowiedzUsuń