piątek, 22 sierpnia 2014

Wróciłam :D

Hey guys !!!
 
 
A więc przed wczoraj wróciłam do kraju i napisałam już dla was pół rozdziału :D
W związku z tym.... rozdział 26 pojawi się do końca tygodnia. W 90% myślę, że będzie jutro, ale gdyby nie to w niedzielę na 10000000% :D
Dziękuję, że czekałyście cierpliwie, już nie planuje więcej was na tak długo zostawiać...
To do następnego :D
Za każdym razem kiedy wchodzę na bloga, serce mi rośnie do niemożliwych rozmiarów, przepełnione miłością, a wszystko dlatego, że jesteście tu Wy <3
 
/Loveyoursmile
 


9 komentarzy:

  1. juz nie moge sie doczekac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. awwwww ostatnie zdanie>>>>>>>>>>>
    jesteś kochana:)
    Będę czekac nawet rok na rozdzial jeśli bd trzeba:) xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz jak się ciesz, z już wróciłaś :D. Ojej, jak miło :). Udanego weekendu :*.
    ~Joanna O.

    OdpowiedzUsuń
  4. Suszymy ząbki Panowie <3 ! Ach cudownie! Z niecierpliwością czekam na następny rozdział ;)
    Jeej *.* Rozczuliłaś mnie tym *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. tak tak i tak wróciłaś ;d ciesze się jak dziecko na gwiazdkę tak mi brakowało nowych rozdziałów a zwłaszcza ze skończyło się w takim momencie o matko nie mogę się doczekać ;-) i to co napisałaś jesteś kochana naprawdę dbasz o swojego bloga i o nas ;-) pzdr Kinga

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Kochana:) Świetnie, że już jesteś. Mam nadzieję, że dobrze się bawiłaś
    i odpoczęłaś :)
    Szczerze, mi serce urosło po przeczytaniu twojego ostatniego zdania. To urocze, ty wydajesz się niesamowita osobą:) Z takim oddaniem i szacunkiem dbasz o czytelników:)
    Czytamy się pod nowym rozdziałem. Pozdrawiam i dzięki za wszystko Xx

    OdpowiedzUsuń
  7. o której roździal przewidujesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie jestem w trakcie pisania, więc przewiduję, że w nocy się pojawi :) /Natalia

      Usuń
    2. Będę czekać nie pójdę spać a bende czekać

      Usuń